22/6 Så SÖT man kan vara då!

Nu när Emma inte är hemma å håller denna bloggen uppdaterad så får la jag försöka göra de;P Idag har det var aldeles jättevarmt ute, för jag höll på att dö i värmen trots att jag hade shorts, då förstår jag att om man nu har päls som Hiro har då borde de bli ganska så mkt varmare. Så när vi kom hem och jag hade tagit av honom halsbandet så sprang han direkt till vattenskålen som han brukar göra, fast denna gången så var det lite annorlunda för att Hiro satte nästan i sig hela skålen med vatten!! Sen gick jag å satte mig vid tv:n och lilla Hiro som inte är så liten längre ville upp i den andra soffan så jag lyfte upp honom, så han fick lägga sig där. Efter kanske fem minuter så sov han som en STOCK i nästan två timmar!!


Små spår
Från söta lilla Lisa

aww va söt han är :P

2009-06-23 @ 12:45:22

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0