24/6 Varmt ute!!

Igår var det riktigt varm ute närmare 35 grader visade termometern i solen! inte konstigt att Hiro var varm. så när vi gått på en lång promenad vid havet, så bara flämtade han när vi kom hem igen. Jag tänkte jag startar väll ac lite så blir det lite kallare i lägenheten. Så när det blivit lite kallare så sprang Hiro iväg å jag tänkte vill han ut igen, men nejdå han låg framför ac:n precis där det blåste kalluft.Han börjar bli rätt så röd nu lilla Hiro

Jag förstår att han tyckte de var skönt å ligga där för de var väldigt varmt i lägenheten också! Ursäkta den dåliga bildkvaliteten men Emma har med sig digitalkameran till Danmark, så det får duga med min mobilkamera på 2 megapixel. Men nu är det inte långt kvar till min ÄLSKLING kommer hem efter 5 dagars segling på den tre mastade skonaren FULTON.

Små spår

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0