3/6 Veterinärbesök för vaccination

Idag har jag och "busen" varit hos veterinären..! Och jag kan bara säga att det gick jättebra! Hon tog upp honom på bordet och kände lite på honom och tittade på tänder och lite sådant... Hon var jätteduktig och tog det lugnt med honom och Hiro tyckte att det var helt okej :-) Efteråt var det dags med sprutan och jag hade bett henne att inte ge honom den på bordet eftersom vi ju planerar att ställa ut honom och då ska ju bordet vara något positivt och kul ;-) Jag kan bara säga med facit i hand att det hade absolut inte spelat någon som helst roll, för Hiro märkte inte ens att han fick någon spruta... Han fick godis framför nosen av henne, och märkte inte ett dugg av sprutan, så det kan ju inte ha gjort så där värst ont precis ;-D

Vi har såklart också varit ute på en massa promenader med Hiro i det fina vädret, det märks verkligen att det börjar bli sommar nu..!

Små spår

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0