7/6 "Jag ska i alla fall inte ha någon hund i sängen..."

Om det var någonting jag verkligen sa innan vi skaffade hund så var det "Jag ska i alla fall inte ha någon hund i sängen..." Därför existerar inte nedanstående bilder... ;-p Alltså de där ögonen är LIVSFARLIGA!

Däremot hade vi suuuupertrevligt igår på Chonix kennelträff! För bilder så är det bara att surfa in på Kennel Chonix blogg! Idag är också sista inlämningsuppgiften inför sommaren inlämnad vilket innebär att det nu blir super duper mycket mer tid till Hiro ;-p




Små spår
Från söta lilla Lisa

haha så säger jag med när jag är hemma hos pappa men de går inte motså deras underbara ögon :D

2009-06-09 @ 20:44:02
Från söta lilla Emma

Ne alltså Hiros bruna ögon e heeelt oemotståndliga..! Han får mig att smälta totalt!

2009-06-09 @ 20:51:31
Besök min blogg http://fumihiro.blogg.se/

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0