11/5 Vår duktiga lilla kille!

För bara någon halvtimme sedan så var jag ute med Hiro, och han lekte och nosade precis som alla andra gånger - men av någon anledning så skulle han inte kissa... Hur som så gick vi in igen och allt var frid och fröjd. Vi satt på golvet och lekte med hans gosedjur när han helt plötligt bara gick iväg. Han försvann ut i hallen. Eftersom han inte kom tillbaka direkt så följde jag efter och då satt han på dörrmattan framför ytterdörren! Snabbt, snabbt skyndade jag mig att ta på skor och koppel och så gick vi ut, och så fort jag satt ner honom ute så kissade han! Vilken duktig liten kille vi fått med oss hem! Just nu ligger han och leker med gosedjuret igen, och det är inte så långt kvar tills det är socdax för vår lilla vilde ;-p

Små spår
Från söta lilla Lisa

naww va dukigt han är XD

2009-05-12 @ 11:29:24
Besök min blogg http://darkstarlet.blogg.se/

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0