12/5 Nu vet vi vad shiba-fnatt är..!

I lördags när vi hämtade det lilla busfröet så berättade Annika om shiba-fnatt eller shiba-ryck... Och nu har jag precis sett det med egna ögon..! Trots att vi nyligen varit ute och han hade busat av sig en massa energi så lyckades han ändå bli totalt mega-tossig och han sprang fram och tillbaka, plockade upp en leksak här, slägde en leksak där... Dock somnade kan direkt efter och nu sover han som en stock! Vilken tossunge! ;-p

Har har också hittat på mer bus. Det absolut roligaste buset för stunden är att smita in på badrummet när någon för en sekund lämnar dörren öppen, sedan smiter han fort, fort in i duschen och rullar sig i det lilla vattnet som ligger kvar efter att någon har duschat och så fort ut igen och rakt in i en totalt ovetande famn! Nu har vi lärt oss så nu stänger vi noga till badrummet, men det blev några överraskningar där i början!

Nu ska jag ut i köket och göra kvällsmat. Hiro ÄLSKAR verkligen att få leverpastej tillsammans med torrfodret på morgonen så just nu tror han att han ska få leverpastej varje gång som någon gör en leverpastejmacka. Därför tänkte jag passa på nu medan han sover så sött ;-p

Små spår
Från söta lilla Lisa

awww jag kan inte säga något annat än att de är så söt:p

2009-05-12 @ 22:58:17
Besök min blogg http://darkstarlet.blogg.se/

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0