20/5 Hiro på äventyr!

Ja, idag har det minsann blivit äventyr för lilla Hiro. Vi fick en ny handledartid i en av kurserna som jag läser just nu, och därför var jag tvungen att vara i skolan en liten stund idag under tiden som Kim jobbade. Dagens äventyr började dock långt tidigare, i och med att det åskade tidigt på morgonen. Det brydde sig dock lilla Hiro inte om för fem sekund ens, men Kim sprang runt och drog ur sladdarna ur datorerna och tvn.

I alla fall så började äventyret med att Kim skjutsade oss till stationen för att vi skulle ta tåget 30 minuter till Ronneby. På stationen satt Hiro i knäet och tittade på folket runt omkring, och sa inte ett ljud knappt. Han var bara nyfiken som alltid..! Jag pratade bland annat med en man som hade hundpensionat men som aldrig hade sett rasen innan och undrade vad det var för en ras. På tåget låg han snällt i knäet och såg sig omkring och resan gick superbra, men jag är glad att den inte var mer än en halvtimme faktiskt ;-p

Väl i Ronneby gick vi längs ån och sedan hem till Emma, Andrea och Hülya, några av mina kompisar från "klassen" som bor där. Emma och Andrea hade lovat att passa lilla Hiro den timmen som jag skulle vara borta. När vi väl kom dit var Hiro jättetrött, precis som jag hade räknat med. Han låg därför och sov nästan hela tiden när jag var borta.

Senare väntade ännu ett äventyr för vår lilla buse, för Kim kom nämligen och hämtade upp oss på vägen - i lastbil! Det gick faktiskt över förväntan, och Hiro låg och sov nästan hela vägen till Karlshamn! När Kim var och hämtade lite gods på ett ställe passade Hiro på att snoka runt lite på golvet i lastbilen och testade också Kims plats ;-p

Små spår
Från söta lilla Lisa

så söt han är <3 och idag får jag träffa honom :P

2009-05-21 @ 09:27:23
Besök min blogg http://darkstarlet.blogg.se/

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0