30/10-1/11 Hiros nya kompis =)

I helgen har vi haft Vetlandabesök =) Alltid trevligt såklart, men den här helgen så var det nog extre trevligt för lilla Hiro - för han fastnade direkt för vår gäst, Martin! Från det att han kom hit tills det att vi lämnade tillbaka honom i Vetlanda så hade Martin konstant en liten hund svansandes efter honom! Kanske inte konstigt med tanke på hur gullig han var mot Hiro och hur mycket han lekte med honom! Vi lär få köpa fler tennisbollar till nästa gång Martin kommer på besök!

Hiro var såklart hyfsat väl uppfostrad, även om han är så glad att han inte riktigt vet var han ska ta vägen så fort det kommer någon hem till oss... Det märks att han fortfarande är valp! Dock börjar vi vänja oss vid de där underbara bruna ögonen som Hiro har, det är inte längre som i början när man bara inte kunde sluta titta på honom för att han var så fin...

I övrigt så har vi nu fått hem nummerlapp osv. till Malmö Valp! Hjälp! Det är nästan snart dax för Hiros första utställning! Tur kanske att jag har haft så fullt upp i skolan den här terminen att jag inte ens har haft tid att oroa mig och vara nervös... Vi tränar såklart fortfarande regelbundet med honom, men jag tycker nog allt att han är duktig, min lilla shiba-pojk =)

Små spår

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0