16/9 Det var en gång en tändsticksask...

Ungefär så här såg den ut efter 30 obevakade sekunder medan jag var uppe och hämtade en bok!

Hiro har aldrig någonsin tagit något från ett bord innan, för vi har redan från början lärt honom att han inte får det... Därför var jag väl kanske inte direkt överlycklig, men ändå ganska glad för att han inte åt upp någonting (för er som undrar ska det vara 45 tändstickor i en liten solstickan-ask, och JA jag räknade om dem två gånger så jag skulle vara helt säker på att han inte satt i sig någon av dem!)

Bus, bus, bus! Säger jag bara!

Som tur var ska vi snart till Malmö igen! Då kan han få busa av sig!

Små spår
Från söta lilla Issa

hur visste du hur många det var från början?

2009-09-22 @ 13:54:16
Besök min blogg http://fegpoeten.wordpress.com

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0