22/8 Scout-shiba? =)

Världens bästa shiba fick såklart vinka av matte som skulle ut och segla med Karlshamns Sjöscoutkår en helg. Själv var jag lika glad och förväntansfull som när man var liten och skulle iväg på hajk - det är så kul att få lära känna nya människor! Allt med scouting är ju dessutom så mysigt! Och det var en glad shiba som överföll mig kvällen efter när jag kom hem! =)
Den 12 september är det dags för nästa utställning! Då bär det av till Sofieros internationella hundutställning. Där ska vi träffa alla andra shibor, underbara shibaägare och dessutom shoppa loss ordentligt så att vår älskling blir ännu mer bortskämd =)  Mysigt värre!

Små spår

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0