29/6 Trött vovve!

Just nu ligger världens vackraste shiba och sover i soffan bredvid mig under tiden som jag gör något jag borde ha gjort mer regelbundet - blogga! Men nu är faktiskt skolan över och med "bara" ett jobb att tänka på så har jag all tid i världen att blogga mer regelbundet!

Idag har Hiro varit på dagis, såklart. Han ligger just nu och snusar och sover så gott här bredvid mig. Att gå från att vara hemma själv oftast och bara leka med kompisar ibland till att ha hund-kompisar runt sig hela dagarna i ända är såklart en omställning som tar en massa energi! Fast han verkar i alla fall fortfarande ha väldigt kul på dagis, och det är ju onekligen huvudsaken! I helgen blir det massor av mys för vår lilla fyrbening tillsammans med mig och Kim såklart. En och annan mysig utflykt är inplanerad trots att det tydligen ska regna hela helgen. Trist, men sånt är väl livet. Det kan ju inte vara fint väder jämt.

Vi har också försökt börja planera sommaren. Jag ska ha semester i år! Första gången någonsin som jag har betald semester, och det ska bli helt underbart! Det kommer att bli en massa mys för oss och vår lilla fyrbening! =)

Små spår

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0