7/7 Hiro har sommarlov!

Japp, så är det nämligen. Nästa vecka jobbar Kim eftermiddag så då är han hemma själv ett par timmar på dagen innan jag kommer hem från jobbet och sedan har både Kim och jag semester. Vi har tre veckor var, men bara två tillsammans så de två veckorna har vi massor av mys inplanerat!

Semestern inleds med Östersjöfestivalen. Hiro älskar ju att leka och busa, så att få massor av gäster tycker han är helt underbart. Särskilt eftersom det är några av hans favoritpersoner som kommer, däribland Leo - Kims lillebror - som han har varit lite smått förtjust i ända sedan han bara var nio veckor gammal. Det kommer Hiro att gilla skarpt!

Men nu är han alltså ledig från dagis i hela fem veckor! Det är mysigt att bara få ha honom för oss själva, men han kommer helt klart att sakna sina dagiskompisar...!

På tal om gäster förresten så kommer Tim till oss under Östersjöfestivalen, och han brukar ju kalla Hiro för "en liten katt" när han leker med honom. Jag får väl hålla med om att Hiro ibland är lite katt-aktig, särskilt när han står och balanserar på arm- och ryggstöd som han älskar att göra! Ibland är han kanske lite katt-aktigt. Han är då verkligen självständig som en katt!


Små spår

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0